Жадівська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка

 Вітаю Вас  Гость | Группа "Гости"

Наша адреса:
Чернігівська обл. Семенівський р-н.
с. Жадове вул. Центральна
Жадівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Т. Г. Шевченка
телефон: 2-34-86

Ел. пошта:
Наш девіз: Ми завжди за наше рiдне село!!!!
До 75 річниці Перемоги
 До 75 річниці Перемоги
Меню сайту
Знайти на сайтi
Радiо
Профiль
Субота
08.08.2020
02:44

                         
               
               
     
Статистика

Всього користувачів: 2473

Нових за місяць: 1

Нових за тиждень: 0

Нових вчора: 0

Нових сьогодні: 0


Статистика материалов:

Новин: 270
Фотографій: 4232
Коментарів: 20

Зараз на сайті: 1
Невідомих: 1
Користувачів сайту: 0


Міні-Чат
Погода
Жадово 
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти ЗЗСО району
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 

Головна » 2015 » Вересень » 1 » Звіт з виховної роботи
14:34
Звіт з виховної роботи

Звіт з виховної роботи

Пришкільного табору «Веселка-1»

2015 рік

 Традиційно у Жадівській школі табір називається «Веселка». У цьому році в ньому 4 загони: «Фортуна», «Козацька слава», «Червона калина», «Сонечко». Діти обирали назви колективів, девізи та речівки.  Фантазія тільки схвалюється. Стіннівка загону не мала якогось певного зразка, але завжди пов'язана з вибраною назвою.

Кожний загін розміщується в окремій класній кімнаті, де є ігрова. Затишок і комфорт у цих приміщеннях – це окрема гордість вихованців, бо створюються безпосередньо за їх участю.

Діти з великим бажанням працюють над іміджем свого загону. Ця робота сприяє мобілізації та згуртуванню, усвідомленню, що ви – члени однієї команди.

Із першого дня в таборі розпочиналися змагання між загонами. На ранковій лінійці оголошувався план заходів на день, а на денній – підбивався підсумок, нагороджувалися переможці конкурсів і змагань та оголошувалися завдання на наступний день. Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Веселка» базувалася на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи.

Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежить від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності. Свіже дихання у щоденний виховний процес уносять студенти педагогічного університету, яких уже кілька років люб'язно запрошує наш табір для проходження літньої педагогічної практики.

 

            На чолі кожного загону у пришкільному оздоровчому таборі – педагог-вихователь, який забезпечував виконання дітьми розпорядку дня, організовує їх побут і проводив оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору, працювало шкільне самоврядування.

Були обрані: президент табору, заступник, відповідальний за спортивну роботу в таборі, керівники груп танцюристів та вокалістів, художників, скульпторів, ведучі заходів. Талановиті діти навчають менших, при отримують задоволення й одні, й інші. Головними розпорядниками були вихованці загону «Форсаж», які добре виконували доручену вихователями справу та проявляли власну ініціативу.

 

 

 

План виховної роботи наповнений різноманітними заходами та складався з урахуванням побажань дітей. Із цією метою наприкінці навчального року проводилася анкета серед учнів «Що ти очікуєш від пришкільного табору? Твої пропозиції». Досвід показав, що пришкільний оздоровчий заклад діти хочуть бачити схожим на заміські.

 

 Перш за все дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Ураховуючи всі об'єктивні та суб'єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у «Веселці» мала на меті комплексну реалізацію пріоритетних напрямів виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов'язані, доповнюють одне одного.

Щоб у дітей не залишалося жодної хвилинки для нудьги, на період роботи табору згідно з виховним планом роботи складається план виховної роботи кожного загону, де враховуються загальнотабірні заходи й час, необхідний на підготовку до них. Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Веселка» формувалася за напрямами: спортивно-оздоровчий, художньо-естетичний, краєзнавчий та гурткова робота.

Спортивно-оздоровчий включає в себе різноманітні спортивні змагання (веселі старти, козацькі розваги, футбольний турнір, турнір із шахів). За проведення цих заходів на належному рівні відповідав учитель фізичного виховання. Кожний ранок у таборі починався з ранкової гімнастики, яку проводив відповідальний за спортивну роботу в таборі на свіжому повітрі. Щодня після обіду відбувалися волейбольні турніри, де змагалися всі бажаючі.

Протягом табору існувало «Палаткове містечко», де у 5 палатках діти залюбки відпочивали, грали в шахи, малювали. Учасники районної патріотичної гри «Джура» провели аналогічну на подвір’ї рідної школи, а самі виступали в ролі інструкторів.

 

 

 

 

 

 

Особливою популярністю користувався у вихованців художньо-естетичний напрям роботи, бо саме такі заходи сприяють розвитку обдарованості, дозволяють учням реалізувати свої творчі можливості, спробувати себе в різних ролях, проявити свій творчий потенціал. Завдяки пропозиціям дітей у таборі з'явилися такі заходи: «Хвилина слави»,  «Презентація кліпів», «Флешмоб», «Розсміши вихователя».

 

 

Ці заходи тільки на перший погляд здаються розважальними. Під час підготовки та проведення учні розкриваються з найнесподіваніших сторін. Майже кожна дитина спробувала себе на табірній сцені в певному амплуа: артиста «Фабрики зірок», співака на караоке-майданчику, красуні-моделі в конкурсі «Міс Літо», шукачем пригод у грі «Форт Боаярд», режисера чи актора «Казок», туриста  у «День туристів».

 

 

 

Діти, які під час навчального року не проявляли жодних організаційних і творчих здібностей, отримали можливість «запалити свою зірку». Дуже дітям сподобався танцювальний флешмоб, щодня кількість учасників зростала, і до кінця табірної зміни його виконували всі.

 

 

 

 Краєзнавчий напрям виховної роботи – це різноманітні екскурсії та подорожі стежинами рідного краю.

Кожного року діти подорожують різними маршрутами та відкривають нові, ще невідомі їм куточки своєї області.

За 14 днів табірної зміни вихованці стають бажаними гостями в с. Бреч та в зоопарку міста Мени. На замовлення начальника табору для наших дітей був організований показовий виступ коня-танцюриста, який майстерно робив різноманітні вправи та майстерно кланявся глядачам. Екскурсовод провів змістовну подорож новозбудованим комплексом. Діти з задоволенням фотографувалися і біля фонтану, і на кораблі, і на фоні «китайської стіни». Маленький куточок Європи нікого не залишив байдужим.

 Дуже цікава мандрівка була проведена учнями-екскурсоводами центром нашого села Жадове. Вихованці загону «Форсаж» виступили в ролі екскурсоводів, кожен учень чекав відвідувачів біля свого об’єкта: пам’ятника, старої школи, церкви, закинутого та забутого фонтану в парку тощо. Екскурсоводи провели дві екскурсії: для молодших та школярів середньої ланки. Прийшовши із екскурсії, діти ділилися враженнями від побаченого: роками ходили знайомими місцями, а тепер дізналися  багато цікавого.

 

 

 

Незабутні спогади про перебування в таборі залишилися від проведеної гри «Форт Боаярд». Були створені чотири команди, до складу яких входили діти з різних загонів. Ведучими гри виступали дівчата з «Форсажу», а хранителями  ключів – вихователі.  Команди завдання знайти 10 ключів. Знайшовши хранителя, діти спочатку мали відгадати завдання на основі почутих легенд або загадок і виконати його.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання були і на кмітливість, і на уважність. Наприклад,  у дерев’яну колоду треба було загнати швидко цвях, вибравши подібний. Із вузенької посудини – дістати кульку, не доторкуючись до неї руками (по черзі ложкою  налити води): хто кмітливіший, той маленькими пальчиками швидше дістав кульку. Інтересно було змагатися з учителем фізики в конкурсі «Не втопи «Титанік». У пластмасову кришку по черзі учень та вчитель клали монетку: хто втопив кришку у воду, той і програв. Були в грі й рибалки: в імпровізованому озері ловили ключі-рибки. Це завдання настільки захопило школярів, особливо молодших, що команда побігла далі в пошуках ключів, а глядачі-малеча ще довго рибалили та хвалилися спритністю, вмінням та досвідом («Я ж із батьком ловив!»). Останнього ключа не дістала жодна команда: надто складною виявилася головоломка.

 

У день гумору головним заходом було шоу «Розсміши вихователя». Учні виявили кмітливість та винахідливість: на розсуд вихователів представили пантоміми з коментарями, інсценівки гуморесок, смішинки. Серйозно та відповідально поставилися дівчата з «Форсажу»: змонтували цілу смішну програму з «нарізки» пісень. За  основу гри була взята відома телепередача, тільки замість отриманих грошей були цукерки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В останній день побували у таборі й бажані гості: будинок школяра продемонстрував показовий виступ авіамоделістів, чим викликав неабияке захоплення у мешканців табору. А практикантка Сенченко Тетяна провела розважальні ігри та калейдоскоп казок.

 

 

Так минали цікаві літні дні у стінах рідної школи, і найкращою оцінкою натхненної праці педагогів були слова дітей на останній лінійці, присвяченій закриттю табору, а говорили вони, що швидко проминули 14днів табору, цікавих змістовних, як сказала другокласниця:  «Клас!»

Переглядів: 758 | Додав: K21a | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar