Жадівська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка

 Вітаю Вас  Гость | Группа "Гости"

Наша адреса:
Чернігівська обл. Семенівський р-н.
с. Жадове вул. Центральна
Жадівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Т. Г. Шевченка
телефон: 2-34-86

Ел. пошта:
Наш девіз: Ми завжди за наше рiдне село!!!!
До 75 річниці Перемоги
 До 75 річниці Перемоги
Меню сайту
Знайти на сайтi
Радiо
Профiль
Субота
08.08.2020
01:55

                         
               
               
     
Статистика

Всього користувачів: 2473

Нових за місяць: 1

Нових за тиждень: 0

Нових вчора: 0

Нових сьогодні: 0


Статистика материалов:

Новин: 270
Фотографій: 4232
Коментарів: 20

Зараз на сайті: 1
Невідомих: 1
Користувачів сайту: 0


Міні-Чат
Погода
Жадово 
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти ЗЗСО району
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 

Головна » 2017 » Грудень » 16 » Інтелектуальна гра-подорож
10:56
Інтелектуальна гра-подорож

 

Мета. Розвивати в учнів інтерес до знань; виховувати кмітливість, почуття взаємодопомоги, дружби, спостережливість; сприяти формуванню в школярів логічного мислення.

Хід заходу

I. Вступне слово вчителя.

Доброго дня, друзі! Сьогодні ми поринемо у цікаву мандрівку Країною знань. Є така казкова країна в якій живуть розумні і кмітливі люди, які все знають і вміють, тому життя в цій країні цікаве і незвичайне. Для того, щоб подорож була успішною, треба мати досвідченого провідника. Я ознайомлю вас із маршрутом подорожі.

Щоб дізнатися, на якому виді транспорту ми подорожуватимемо, треба відгадати загадку.

Кольорові будинки по рейках біжать,

Дорослі й малята в будинках тих сидять. (Поїзд)

Так, ми подорожуватимемо потягом. Наш казковий потяг зупинятиметься на наступних станціях: Мовознавець, Математична, Кмітлива, Казкова, Ігрова, Уважність, Мистецтвознавець. На кожній станції ви повинні виявити свої знання, уміння, кмітливість, логічне мислення.

 

II. Основна частина.

Приготувалися! Наш потяг вирушає у путь!

Перша зупинка – станція «Мовознавець».

1 завдання. Розплутайте нісенітницю та утворіть прислів’я.

Дерево шанують, як добре родить, як достигають.

Ягоди тоді збирають, сам собі шкодить.

Хто пізно ходить, а чоловіка, як добре робить.

2 завдання. Фразеологізми.

 

Поки члени команд виконуватимуть завдання, глядачі розгадають загадки.

Ці завжди кудись спішать,

То ідуть, то біжать,

Близька чи далека путь,

Завжди вдвох вони ідуть.    ( Ноги )

Ухопився за дріт, покотився у світ.

Повіз близняток цілий десяток.     (Електровоз)

Холод нам несе мороки,

У турботах плине будень.

Це останній місяць року –

Зветься як він, діти?    ( Грудень )

Вата з хмари летіла, сріблом – золотом мигтіла.

На холодне упала, цілу зиму лежала.

А на тепле упала, вся вона розтала.   ( Сніг )

Що то, що то за маляр, неабиякий штукар?

Попід вікнами мандрує, сріблом шибки малює.    ( Мороз )

Вус зелений я зав’ю,

У гроно сонечко наллю,

І діткам-малюкам

Все до капельки віддам.    (Виноград)

Червоненька і смачненька,

Дуже з вигляду гарненька,

І боки у неї пишні,

Літом смачно їсти…    (Вишні)

Біле, як сніг, хто подивиться – видно всіх.    (Дзеркало)

Зимою спить, літом бринить,

Понад квітами літає,

Солоденьку росу збирає.   (Бджола)

На одній нозі танцюю,

Хлопців і дівчат чарую.     (Дзиґа)

Голова є, а шиї немає;

Очі є, а брів немає

Без ніг, а далеко ходить.    (Риба)

Має клешні й довгі вуса.

Я і сам його боюся,

Бо щипає, мов гусак.

Ну, а звуть щипаку…         (Рак)

У воді сидить охоче,

Та не риба і не рак,

Вистромля великі очі

І співає: кум-кум-квак.    (Жаба)

                   Майстер викував уміло два однакових ножі,

                   Дуже зустрічі зраділи, обнялись,

                   І роз’єднати їх уже ніхто не зміг.

                   Підкажіть, як називати почали відтоді їх?      (Ножиці)

Щоб дві крапочки рівненько з’єднати, треба її завжди мати.   (Лінійка)

П’ять братів, п’ять силачів хоч і здаються малими,

Можеш все робити ними: і писати й майструвати…

Хто вони, зумій вгадати.       (Пальці)

Коли усі квіти зів’яли, на чорну землю ми упали –

Накрили килимом пухнастим, а ще мереживом сріблястим.

Милуйтеся нами, любі діти, адже не гірші ми за квіти.    (Сніжинки)

Молодці! Наш потяг минув станцію «Мовознавець» і наближається до станції «Математична».

       Логічні задачі.

1.                На одній нозі півень важить 3 кілограми. Скільки важитиме півень на двох ногах? ( 3 кг )

2.                Одне яйце можна зварити за 5 хвилин. За скільки хвилин можна зварити 4 таких яйця? ( за 5 хв )

3.                На стадіон йшло 6 хлопчиків. Назустріч їм – 3 хлопчики. Скільки дітей ішло на стадіон? ( 6 )

4.                Мама дала Даринці 6 персиків, 3 груші і 5 цукерок. Скільки фруктів мама дала дочці? ( 9 )

5.                У тварини дві праві ноги, дві ліві ноги, дві задні та дві передні. Скільки ніг разом? ( 4 )

6.                Бабуся зв’язала онукам на зиму шарфи та рукавички – всього 4 шарфи і 8 рукавичок. Скільки онуків у бабусі? ( 4 )

7.                Дівчинка розрізала стрічку на 5 частин. Скільки розрізів їй довелося зробити?          ( 4 )

8.                На ганку гралися 3 мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скільки звірів стало на ганку? ( одна кішка, мишенята втекли)

Потяг минув станцію «Математична» і наближається до станції «Кмітлива».

Завдання. Скласти слова зі складів.

 

Молодці! Гарно впоралися із завданням. Попереду на нас чекає станція «Казкова».

Завдання. Встановити відповідність між словами і малюнками, назвати казку.

Санки, сніг, олень, дівчинка, хлопчик.        «Снігова королева»

Город, баба, гичка, собачка.                          «Ріпка»

Квітка, фея, жаба, жук.                                   «Дюймовочка»

Глечик, м'ясо, молоко, приятелі.                   «Лисичка та Журавель»

Пироги, ліс, бабуся, вовк.                              «Червона Шапочка»

Дід, дівчина, двір, пір’я, гриби.                     «Кривенька качечка»

Баба, зайчик, рак, водиця, місток.                 «Коза-Дереза»

Наступна наша станція «Ігрова».

Гра «Лото антонімів».

Поки гравці команд будуть складати ланцюжок антонімів, болільники команд мають виконати завдання.

Допишемо казку

Жив-був собі ……..  . У нього болів ………  . Зайшов ……. у ……..  . На вікні сидів ……..  . Захотів ……… скуштувати смачний солодкий ………  . Нахилився, аж там дзижчить ………  .  ………. змахнув рукою.  ……. вжалила в ……  . Дід примружив ………. , образився та подався в ……. .

 А тепер ми зупинимося на станції «Уважність».

Завдання. На столі лежить 15 предметів. Треба за 30 секунд їх запам’ятати, а потім записати їх назви на папері.

А ось і наша остання станція «Мистецтвознавець».

Завдання. Перед вами розрізана на декілька частин картина. Вам треба скласти її та назвати вид образотворчого мистецтва.

(Натюрморт)

(Пейзаж)

Молодці! Ви дуже кмітливі!

III. Підбиття підсумків.

Ось і завершилась наша подорож Країною знань. Діти, ви сьогодні –  молодці! Команди подолали всі труднощі й випробування, досягли своєї мети і продемонстрували гарні знання.

Переглядів: 437 | Додав: zhadovskazosh | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar