Жадівська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка

 Вітаю Вас  Гость | Группа "Гости"

Наша адреса:
Чернігівська обл. Семенівський р-н.
с. Жадове вул. Центральна
Жадівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Т. Г. Шевченка
телефон: 2-34-86

Ел. пошта:
Наш девіз: Ми завжди за наше рiдне село!!!!
До 75 річниці Перемоги
 До 75 річниці Перемоги
Меню сайту
Знайти на сайтi
Радiо
Профiль
Середа
05.08.2020
00:19

                         
               
               
     
Статистика

Всього користувачів: 2473

Нових за місяць: 1

Нових за тиждень: 0

Нових вчора: 0

Нових сьогодні: 0


Статистика материалов:

Новин: 270
Фотографій: 4232
Коментарів: 20

Зараз на сайті: 1
Невідомих: 1
Користувачів сайту: 0


Міні-Чат
Погода
Жадово 
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти ЗЗСО району
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 

Головна » 2017 » Квітень » 22 » Сценарій гри-змагання «Кращий фізик»
12:15
Сценарій гри-змагання «Кращий фізик»

Сценарій гри-змагання

Вчитель. Для чого людству потрібна фізика? Вчені замислюються про це не завжди. Їм просто дуже цікаво розгадувати загадки природи. Але ж розвиток наук з часом вимагає дедалі значніших коштів. І вони знаходяться. Чому? Та тому, що наука приносить людству користь.

Фізика – це не єдина наука про неживу природу. Природу також вивчають хімія, астрономія, геологія, географія та безліч інших наук. Але в їх основі лежить те, що вивчає фізика, яка допомогла людям ово­лодіти потужною технікою та застерегти навколишнє середовище. Знання законів фізики дає змогу поясни­ти минуле й прогнозувати майбутнє.

Учні:

1. Фізика! Яке багате слово!

Фізика для нас не просто звук!

Фізика – опора і основа

Всіх, як є, без винятку наук!

 2. Фізика на вулиці, фізика удома,

Коли ти в поході і граєш «у квача»,

Купаєшся у річці чи граєш ти м’яча.

Входиш в світ цей формул, графіків й законів,

З ними вже навіки, ти вже у полоні.

Тут вже творчий пошук, логіки дивне диво

Фізика – це неповторно, фізика – це звабливо!

 3. Як наша прожила б планета,

Як люди би жили на ній

Без теплоти, магніту, світла

І електричних подій?

 4. Ом, Ампер, Ньютон, Паскаль,

Лєбєдєв, Попов, Столєтов…

Не полічиш всіх нажаль,

Хто відкрив її секрети.

 5. Тут Ейнштейн і Фарадей,

Резерфорд і Бор, й Гальвані.

Скільки вже було ідей!..

Вірю ― це ще не останні.

 6. Галілей у цім ряду,

Архімед, Фермі, Курчатов,

Що на щастя чи біду

Приручили «дикий» атом.

Не проста наука ця,

Відкриттям нема кінця!

 Ведуча 1. Сьогодні ми перевіримо як ми знаємо фізику, тому розпочинаємо конкурс «Кращий фізик». Для участі запрошуємо дві команди 7 і 8 класів. Просимо зайняти місця.  (У кожній команді по 5 учнів)

Ведуча 2. Порадьтесь та оберіть назву і капітана команди. Поки команди вирішують, оберемо журі, яке буде слідкувати за ходом конкурсу і оцінювати команди. (Представлення журі і команд)

 

Ведуча 1. 1-й конкурс «Загадка»

Відгадайте загадки. За кожну відгадану загадку команди отримають по 1-му балу.

1. Живе – лежить,

Помре – біжить. (Сніг)

2. У воді родиться і води боїться.

У воді росте, кохається,

Кинь у воду, то злякається. (Сіль)

3. Іде років двісті,

А стоїть на місці.

Лічить людський вік,

Та не чоловік. (Годинник)

4. Куди ступиш – всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш. (Повітря)

5. Прозорий мов скло, а не вставиш у вікно. (Лід)

6. Все по колу і по черзі

Дві подружки ходять вперто,

Не штовхаючись ніколи,

Кожна знає своє коло. (Стрілки годинника)

7. На вогні – мокне,

У воді – сохне. (Віск)

8. Із землі підніме й мала дитина,

А через хату не перекине й доросла людина. (Пір'їна)

9. То як кавуни великі,

То як яблука малі.

Хоч не можуть говорити,

Вагу визначить змогли. (Гирі)

10. Дві сестри гойдалися,

Правди домагалися,

Ледве не побилися,

Раз – і зупинилися. (Терези)

Ведуча 2. Просимо журі оцінити відповіді команд. (Оголошення перших результатів)

Ведуча 1. 2-й конкурс «Збирачі формул»

На столі хаотично розкладені букви й символи, з яких вам необхідно скласти формули. 

Максимальна оцінка – 2 бали.

 

 

Ведуча 2. Просимо журі оцінити відповіді команд.

Ведуча 1. 3-й конкурс «Гонка за лідером»

Ми по черзі швидко зачитуємо запитання, а ви даєте на них відповідь. Кожне запитання оцінюється 1 балом.

1. Яка рідина найважча? (Ртуть)

2. Кількість парт у фізкабінеті. (18)

3. Найлегший газ у природі. (Водень)

4. Скільки секунд в одній годині? (3600)

5. Треба розпилити колоду завдовжки 5 м на частини завдовжки 1м. Скільки розпилів треба зробити? (4)

6. Найменша відстань між поділками учнівської лінійки. (1 мм)

7. Скільки разів ви повертаєте, щоб дійти від останнь­ої парти фізкабінету до кабінету директора? (4)

8. Чому дорівнює кут заломлення? (Куту падіня)

9. Через що ви заходите до школи? (Через поріг)

10. Найменша неподільна частинка? (Атом)

Ведуча 2. Журі оцінює відповіді команд. (Оголошення результатів)

Ведуча 1. 4-й конкурс «Чорна скринька»

Увага! Чорна скринька! Команди повинні розгадати, що знаходиться в чорному ящику. За кожний вгаданий предмет – по 1-му балу.

1. Чорний Івашка – дерев'яна рубашка.

Де носом проведе, там запис покладе.

Що знаходиться в чорній скриньці? (Олівець)

2. Не кущ, а з листочками.

Не сорочка, зшита.

Що знаходиться в чорній скриньці? (Книжка)

3. Висить гість та ніч їсть.

Що знаходиться в чорній скриньці? (Електрична лампочка)

4. Як подивишся на нього,

Бачиш в нім себе самого

Отаким, яким буваєш,

Що це, друже? Відгадаєш?

Що знаходиться в чорній скриньці? (Дзеркало)

Ведуча 2. Журі оцінює відповіді команд. (Оголошення результатів)

Ведуча 1. 5-й конкурс «Пантомімо» 

За допомогою міміки і жестів показати фізичний прилад. Оцінюється 2-ма балами. (Команди отримують картки з назвою приладів: терези, динамометр, магніт, термометр).

Ведуча 2. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)

Ведуча 1. 7-й конкурс «Конкурс знавців»

Кожній команді зачитується по 2 питання, відповівши на які вони можуть отримати 4 бали.

Питання

1. Чому камінь кинутий вгору, падає на землю? (Завдяки силі земного тяжіння)

2. У вагоні поїзда, що рухається по мосту через річку, на столику лежить яблуко. У русі чи спокої перебуває яблуко відносно столика? (У спокої)

3. Чи можна потяг вважати матеріальною точкою, якщо розглядати його рух від Києва до Львова? (Можна)

4. Чому сталева, алюмінієва і срібна ложки,однакові за формою і розміром, мають різну масу? (Тому що різна густина)

Ведуча 2. Журі оцінює відповіді команд. (Оголошення результатів)

Ведуча 1. 8-й конкурс «Інтерв'ю з Бабою-Ягою»

Уважно прослухайте інтерв’ю та дайте відповіді на запитання, за які  можете отримати  по 2 бали.

Кореспондент. Ваша Негідність, дозвольте звернутись до вас із запитанням, яке найбільше цікавить глядачів нашої програми «Сили природи»: як вам вдається літати у ступі, яка не має ніякого двигуна? Хіба це не суперечить закону збереження енергії?

Баба-Яга (таємниче, приклавши долоню до ро­та). Між нами кажучи, я ні на що в своєму житті ніякої енергії не витрачаю. Ну, це так, між іншим. А взагалі, ви повинні знати, що я перша в світі жінка, яка ще три тисячі років тому підняла в небо літаль­ний апарат, важчий за повітря. Конструкція, як ви самі розумієте, вже дещо застаріла за час її експлу­атації, але я й не думаю переходити на реактивну тягу. Ну, знаєте, не переношу шуму, тряски... А скільки палива треба!

Інша справа — ступа. Безшумна машина, ні злітної смуги їй не треба, ні ангара для зберігання, ні палива ніякого. Змахнула мітлою — і в ту ж мить за тисячу верст від своєї хатинки.

Кореспондент. Але ж без затрат енергії не мож­на перемістити тіло на деяку відстань, та ще й миттєво, як ви говорите. Крім того, у вашого літаль­ного апарата відсутні крила, які створюють підіймальну силу. Це суперечить законам фізики!

Баба-Яга. У Баби-Яги своєї закони! І вашій фізиці нічого й носа сунути до мого дрімучого лісу. Та й що тут дивного: випусти пір'ячко з рук, і воно полетить за вітром без ніяких тобі затрат енергії... А підіймальна сила моєї мітли теж всім відома.

Ну, досить, заговорилась я з тобою. Мене Кощей на іменини до себе запросив, – пора збиратись.

Кореспондент. Ваше Невігластво зробило нам велику ласку, приділивши нашій телепрограмі кілька хвилин уваги. Сподіваюсь, що нашим глядачам (су­перникам) буде не лише на що подивитись, а й над чим подумати. Прощайте, ваша Нечестивість!

Питання:

1. До якого класу літальних апаратів відноситься ступа?

1.  Як ви оцінюєте літальні якості ступи, її технічні характеристики: висота і дальність польоту, макси­мальна швидкість, «потолок» і т.ін.

2.  Написати формулу підіймальної сили літально­го апарата Баби-Яги.

4. Яку енергію споживає ступа під час польоту?

Ведуча 2. Журі оцінює відповіді команд. (Оголошення результатів)

Весела перерва

1. Учитель встає після екзамену з-за столу, витираючи піт з лоба: «Ну й заморив мене цей «знавець» фізики! У білеті одні питання, а він зовсім про інше говорить, і то не в лад. Я йому питання – він мовчить, я йому друге – він щось мичить. Питаю вже саме-саме просте, а він тільки очима лупає. А потім як заплаче. Ну, жаль якось стало, взяв гріх на душу,поставив «трійку».

Учень (виходить з класу після екзамену). Ох і жадний на оцінки! Такий придира! Взяв білет, бачу – все знаю. На всі питання відповів без запинки, – як з кулемета, – а він давай мене додатковими обси­пать! Не встигне спитать, а я вже відповідаю, друге, третє питання, – як по писаному. Ну, я ж не академік, на останньому трохи зам'явся. А він відразу зрадів, що засипав мене, і вліпив «трояк».

Ведуча 1. 9-й конкурс «Конкурс дослідів»

Учень 10 класу Черняк Сергій демонструє досліди, а команди повинні дати пояснення. За кожне добре обґрунтоване пояснення – 4 бали.

Дослід для команди «Круті фізики»

В тарілку наливають воду і відразу її виливають. На вологу поверхню кладуть, притискаючи, шматок мила і повертають його кілька разів. Потім піднімають мило разом із тарілкою вгору.

(Пояснення. Проявляється притягання молекул води, тарілки і мила)

 

Дослід для команди «Потужність»

Демонструють дві посуди місткістю 25 мл. В одній знаходиться пшоно, а в іншій горох. Вміст обох посудин висипають у третю посудину, місткість якої 50 мл. І перемішують. Спостерігають, що об’єм речовини менший від об’єму посудини.

(Пояснення. Частина зернин пшона помістилась в проміжках між горошинами. Об’єм молекул не дорівнює, він завжди менший від об’єму посудини)

Ведуча 2. Ось і закінчилася наша гра-змагання. Ви здобули чергову перемогу над собою. Це головне! А зараз слово надається журі.

(Оголошується результат гри)

 

Переглядів: 376 | Додав: zhadovskazosh | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar