Качура Марина Сергіївна
Дата народження: 22.01.1998р.
Закінчила Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка.
Педагог-організатор у школі планує і організовує позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю. Вивчає індивідуальні особливості учнів, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку.
Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, пропагує здоровий спосіб життя. Співпрацює з педагогами школи, батьками учнів та позашкільними установами і організаціями.
Роль педагога-організатора полягає в мудрому керівництві: у допомозі, пораді, співпраці. Це, звичайно, важливі завдання. І одним із засобів і методів розв’язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.
Досвід приходить не відразу, його набувають з роками. Вагоме значення він має у діяльності педагога-організатора, бо від того, як я можу використати набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного процесу.
«Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими»
Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява...
Візьми усмішку і подаруй її тому, хто так її потребує.
Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати.
Візьми віру і віддай кожному, хто не має її.
Візьми любов і неси її всьому світові.
«Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому»
«Виховання активної особистості через роботу учнівського самоврядування».
– Формувати в учнів яскраво виражену активну громадянську позицію почуття обов'язку і відповідальності перед суспільством;
– Розвивати особистість, готову до критичної, виваженої оцінки, обстоювання власної думки, при цьому врівноваживши у своїй свідомості інші точки зору;
– Розвивати індивідуальні здібності і таланти школярів, забезпечуючи умови для їх самореалізації;
– Формувати в учнів яскраво виражену активну громадянську позицію почуття обов'язку і відповідальності перед суспільством;
– Забезпечувати повноцінний фізичний розвиток дітей, охорони та зміцнення їх здоров'я;
– Виховати духовну культуру особистості, створюючи умови для вибору нею своєї світоглядної позиції.
Календарний план роботи Президентсько-юнацької організації