Жадівський ЗСО І-ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка

 Вітаю Вас  Гость | Группа "Гости"

Наша адреса:
Чернігівська обл.
Новгород-Сіверський р-н.
с. Жадове вул. Центральна, 28
Жадівський ЗСО І-ІІІ ступенів
імені Т. Г. Шевченка
телефон: 2-34-86
Ел. пошта:
Жадівський ЗСО І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка
До 75 річниці Перемоги
 До 75 річниці Перемоги
Дистанційне навчання
 Дистанційне навчання
Меню сайту
Знайти на сайтi
Профiль
Четвер
05.12.2024
04:13

Статистика

Всього користувачів: 2518

Нових за місяць: 0

Нових за тиждень: 0

Нових вчора: 0

Нових сьогодні: 0


Статистика материалов:

Новин: 321
Фотографій: 4499
Коментарів: 20

Зараз на сайті: 1
Невідомих: 1
Користувачів сайту: 0


Міні-Чат
Погода
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти ЗЗСО району
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 

Головна » 2009 » Грудень » 17 » Акція „Парад квітів біля школи“
04:34
Акція „Парад квітів біля школи“

      Краса і затишок кожної оселі – квіти, найбільша радість і багатство нашої сім’ї – діти, а тому тісно переплітаються і поєднуються в єдине ці поняття.

      Також відомі вислови з усної народної творчості: „Діти і квіти – прикраса життя", „Хто вирощує квіти, той приносить радість собі і людям". У зв’язку з цим ми в школі вирощуємо кімнатні квіти  


і квіти на клумбах.



       Вирощуючи квіткові рослини на шкільних клумбах, з учнями проводимо дослідницьку роботу. Наприклад, перевіряємо насіння на схожість. В цьому році перевірили залежале насіння чорнобривців. Схожість була 10 %. Учні переконалися, що залежале насіння висівати не слід. Дослідуючи схожість насіння, учні також дослідили і термін проростання. Насіння айстр проросло за дві неділі.


      На клумбах учні висівали насіння у неглибокі борозни на поверхні ґрунту, інша група дітей дома висівала насіння у парниках. При цьому дітям давалися поради, як приготувати ґрунт для вирощування розсади. Діти змішували перегній і дернову землю в рівних кількостях і добавляли пісок. Насіння петунії дрібне, а тому робили іншу суміш, брали перегній, листяну землю і пісок.


      Учнів також навчали пікірувати сіянці. Спостерігаючи за розвитком айстр, вирощених розсадним способом і з насіння посіяного прямо в ґрунт, учні прийшли до висновку, що краще айстри вирощувати розсадним способом, щоб осінню одержати насіння. Дослідили також, що найкраще висівати айстри на початку березня, бо розсада, вирощена з насіння, висіяного в лютому, переросла і погано приживалася при висаджуванні.












       Звертаємо увагу учнів на норму висіву насіння квітів. Чорнобривці висівали в парничках, використовуючи різну кількість насіння, і прийшли до висновку, що слід брати на 1 м2 парника не більше 12 грамів насіння.


       Також учні дослідили, що загартована розсада майорів приживалася краще. 
       Вирощуючи на клумбах красолю і жоржини, учні зробили висновок, що в цьому році найсприятливішим часом висаджування цих рослин – це була середина травня.


       Протягом літа учні прополювали рослини на клумбах та розпушували ґрунт, особливо після дощу. Прийшовши в школу першого вересня, учні побачили в цьому році квітучі клумби, бо літо було дощове і період цвітіння багатьох квіткових росли збільшився. А тому був зроблений висновок, що рослини слід регулярно поливати і тоді вони будуть довше цвісти, а щоб прискорити достигання насіння, полив слід припинити.


       З учнями також вивчали сорти троянд, брали до уваги колір квітки, тривалість і повторність цвітіння. Навесні відкрили в один час, обрізали однаково два кущі троянд з червоними і жовтими квітками. Систематично розпушували ґрунт, проводили боротьбу з шкідниками, вели фенологічні спостереження і вияснили, що зацвіли першими жовні троянди, кількість квіток на них також була більшою. Повторну появу бутонів та квіток на двох кущах спостерігали в кінці серпня місяця. Цвітіння жовтих і червоних троянд продовжується ще й зараз (15 жовтня). 


      Досліджували також вплив на ріст і розвиток строків посадки гладіолусів. Бульбоцибулини висадили на початку травня і в кінці травня. Рослини, висаджені пізніше, швидше росли і розвивалися, зацвіли на дві неділі пізніше, але цвіли довше (15 жовтня, а ще інтенсивно цвітуть).
      При оформлені клумб приділяємо увагу декоративності, а також безперервності цвітіння з ранньої весни до пізньої осені. Тому на клумбах є ранньовесняні, весняні та ранньолітні квіти, а також осінні. Низькорослі і частково середньорослі рослини висаджуємо на передньому плані клумб.
Спостерігають учні і за квітами-годинниками. Зокрема учні дослідили, що пелюстки віночка маку закриваються о 14 – 15 годині, суцвіття підбілу закриваються рівно о 17 годині, а квітки шипшини закриваються о 19 – 20 годині.


        Вирощування квітів приносить багато радості, привчає дитину до самостійної праці, розвиває й естетичний смак, вчить уважно і турботливо ставитись до живого організму. Адже для того, щоб виростити гарну рослину, треба дуже багато знати про неї.


       Наші шестикласники, йдучи на канікули, отримують завдання: виростити квітку, підготувати розповідь про неї, виготовити пам’ятку про умови вирощування. Результати своєї праці вони демонструють на святі квітів і святі урожаю, які в школі проводяться щороку. 


При підготовці до свят, вчимо дітей складати композиції і букети, розповідаємо, що символізує кожна квітка.


       Наприклад, учні представили букет „Родина" де були зібрані квіти родини розоцвітих. Представляючи букет на конкурс, учні розповіли про різноманітність і красу квітів цієї родини, а також розповіли про щедрість і 
працьовитість сільської родини Пекельника Івана Яковича, три онуки якого тоді навчалися в 10 класі. Тут же учні розкрили родинні стосунки „Кайдашевої сім’ї".
        Шкільне подвір’я весною радує дітей також первоцвітами, які цвітуть всього кілька тижнів. Вчимо не рвати первоцвітів, берегти їх, нехай вони квітнуть, радують око, прикрашають землю, приносять користь. Дивиною весни наші діти називають підбіл або мати-й-мачуху, яка рано на весні зацвітає жовтенькими яскравими квіточками біля школи. Діти знають, що підбіл – рослина, яка має цілющі властивості, підбіл – зелений годинник, рослина-барометр, рослина-медонос. Знають діти і легенди про квіти весняного світла і пишуть дуже гарні твори про них.
        Вчимо також дітей плести віночки з квітів, які вони вирощують на клумбах, та дикорослих квітучих рослин. Особливо це практикуємо під час роботи літнього пришкільного табору відпочинку. Діти плетуть віночки для трьохрічної, семирічної дівчинки, вінки іменинника, весільні та інші, знаючи, що в українському віночку дванадцять квіточок і всі вони обереги.

        Отже, з давніх-давен у нас на батьківщині люди цікавились і захоплювались квітами, вирощували їх біля хати й на огородах і тому ми в школі навчаємо дітей любити квіти і вирощувати їх.  

Переглядів: 6218 | Додав: Kostin21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar