Жадівський ЗСО І-ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка

 Вітаю Вас  Гость | Группа "Гости"

Наша адреса:
Чернігівська обл.
Новгород-Сіверський р-н.
с. Жадове вул. Центральна, 28
Жадівський ЗСО І-ІІІ ступенів
імені Т. Г. Шевченка
телефон: 2-34-86
Ел. пошта:
Жадівський ЗСО І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка
До 75 річниці Перемоги
 До 75 річниці Перемоги
Дистанційне навчання
 Дистанційне навчання
Меню сайту
Знайти на сайтi
Профiль
Субота
23.11.2024
10:04

Статистика

Всього користувачів: 2518

Нових за місяць: 0

Нових за тиждень: 0

Нових вчора: 0

Нових сьогодні: 0


Статистика материалов:

Новин: 321
Фотографій: 4499
Коментарів: 20

Зараз на сайті: 2
Невідомих: 2
Користувачів сайту: 0


Міні-Чат
Погода
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти ЗЗСО району
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 
Банер
 

Головна » 2018 » Березень » 16 » Участь у районному етапі обласного конкурсу бізнес-проектів
10:16
Участь у районному етапі обласного конкурсу бізнес-проектів

Участь у районному етапі обласного конкурсу

бізнес-проектів серед учнівської молоді

«Справа мого життя»

учениці 10 класу – Швед Аліна

2018 рік

Керівник:

педагог-організатор Околот В.В.

 

Я, Швед Аліна Миколаївна, народилася 3 липня 2002 року, навчаюся в 10 класі.

Маю гарні успіхи в навчанні, майже з усіх предметів – високі бали.

Віддаю перевагу гуманітарним предметам. Беру участь у шкільних олімпіадах з української мови та літератури, правознавства, історії, біології, фізкультури.

Дуже люблю брати участь у предметних та тематичних конкурсах, тижнях, брейн-рингах,іграх, які постійно відбуваються в нашій школі.

Шкільне самоврядування існує для того, щоб учні ще зі школи вчилися керувати однолітками та  їхніми справами, бо ніхто не може наперед знати, ким ти станеш у майбутньому.

Порадившись із органами шкільного самоврядування,  ми вирішили взяти участь у конкурсі бізнес-проектів «Справа мого життя».

Чому саме мене обрали розробити бізнес-план. Тому що я на літніх канікулах спробувала себе в ролі бізнес-леді: ми з мамою напекли різних смаколиків і я з подругами продавала їх на День села. Були й інші «бізнесмени», але в моєї команди це вийшло краще.

Чому саме я обрала квітковий магазин?

У школі часто проходили різні заходи, акції природничого характеру, у ході яких ми, учні, набирались досвіду щодо вирощування квітів, догляду за ними. Дома, з самого раннього дитинства мене оточувала чудова колекція квітів, адже моя мама закохана в них. Мабуть тому, ця тема мені дуже близька й знайома.

 

Бізнес-проект

Вступ

Чи можна не любити квіти? В усі часи вони були загальними улюбленцями. Якщо згадати епоху короля-сонця Людовіка XIV, придворні садівники не скупилися на розкішні прикраси для квітів. Це були   шовкові банти, атласні стрічки й легка позолота. Квіти обожнювалися. Є речі, які не можуть змінити ні час, ні ситуація. Люди закохуються, юнаки дарують дівчатам квіти, тому що це приносить задоволення. Раз на рік кожна людина святкує день народження, і гості дарують імениннику в цей день багато квітів. Немає таких свят без святкового оформлення квітковими композиціями. А коли є попит на них, є і пропозиція. Зараз квіти стали не лише предметом захоплення, а засобом заробляння грошей, одним із найпоширеніших та найуспішніших видів бізнесу.

Ціль нашого проекту – опис створення і побудови фінансової моделі оздоровчого салону-магазину квітів й аксесуарів для квітникарства. Проект буде здійснюватися у с. Жадове Семенівського р-ну  Чернігівської області. Адже в цьому селі немає такого магазину, є лише в м. Семенівці й має дуже вузьку спеціалізацію: у райцентрі два магазини, але вибір квітів невеликий, букетів гарних ніхто не робить, вазонів із кімнатними квітами дуже мало. Важливо й те, що продавці не володіють інформацією про рослини щодо догляду, розмноження, тощо. Це свідчить про те, що в м. Семенівці немає досвідченого флориста, який би міг створювати приголомшливі композиції квітів, використовуючи інноваційні методи упаковки, різні стилі дизайну кольорів та квіткових прикрас.

Метою  й завданнями нашого проекту  є:

- створення магазину нового типу на існуючому ринку торгівлі в Семенівському районі;

- окупність капітальних вкладень за три роки;

- створення нових робочих місць;

Треба враховувати те, що квітковий бізнес дуже ризикований: необхідно вкласти велику суму в закупівлю саджанців, добрив, оплату за енергоносії, і невідомо, чи вдасться всі квіти продати. Але щоб уберегтися від несподіванок ринку та задовольнити покупця, ми хочемо відкрити не просто магазин, а оздоровлюючий салон-магазин «Релакс».

1. Запровадження

- назва підприємства: салон-магазин «Релакс»;

- адреса: с. Жадове, вул. Центральна 28;

- керівник підприємства: генеральний директор – Швед Аліна;

- сфера діяльності: продаж квітів;

- наміри бізнесу: пропонувати покупцям різні види квітів в оригінальному оформленні.

2. Резюме оздоровлюючого салону-магазину «Релакс».

Голландія є законодавцем квіткової моди, так уже склалося історично. Квітковий бізнес у сучасних Нідерландах, як правило, сімейний. Традиції передаються з покоління в покоління, у той час технології удосконалюються. Країна має достатню кількість професіоналів з вирощування, маркетингу квіткового ринку, багато продавців та аматорів квітникарства. Але до цього голландці йшли аж 150 років. Фахівці ж вітчизняного квіткового бізнесу оптимістично стверджують, що зараз в Україні склалася сприятлива ситуація для інвестування в квіткове виробництво. Інвестори вважають, що відносно недорога робоча сила, енергоносії та порівняно високі ціни на продукцію створюють сприятливі умови для його розвитку. У найближчі декілька років місця на ринку вистачить усім. Поки на ньому мирно співіснують великі й дрібні підприємства (що характерно далеко не для всіх галузей української економіки). Це говорить про те, що у виробників, зокрема й нашого,  хороші перспективи.

Квітковий бізнес не може бути не прибутковим. Квітка – не предмет першої необхідності, і людина може за неї заплатити, будучи ситою, одягненою і взутою. Тому про рівень життя населення можна судини, як воно купує квіти. Підприємці зазначають, що останнім часом потреба в квітковій продукції зросла. Можна спостерігати тенденцію зі збільшення  закупівлі букетів квітів, кімнатних рослин, посадкового матеріалу, в тому числі екзотичних. Стабільно високий попит на це робить даний бізнес суттєво привабливим як для квітникарів, так і для продавців делікатного товару.

Шалених прибутків не буде, але квіти залишаться одним із найприбутковіших і водночас приємних видів бізнесу.

Оздоровчий салон-магазин «Релакс» – це сучасний квітковий заклад, який буде відкритий у нашій школі. Він спеціалізуватиметься   на гуртово-роздрібній торгівлі кімнатних рослин. В  асортименті нашого магазину ви знайдете оригінальні квіти та букети, подарунки та сувеніри, весільні букети, квіти в корзині, кімнатні рослини та вазони, бізнес-букети, а також багато інших пропозицій від нашого салон-магазину.

Обираючи квіти чи рослини, важливо визначитися з їхніми властивостями – одні можуть наповнити дім радістю або заспокоювати, інші – вселяти впевненість або заряджати енергією.

Так як це оздоровчий заклад, то ми плануємо пропонувати супутні послуги. Тут можна буде придбати чашечку смачного чаю із лікарських трав, посидіти на зручному дивані серед гарних рослин та послухати приємну музику або  спів пташок.

Ціль оздоровчого салону-магазину – допомогти створити неповторний затишок у душі кожної людини, який так потрібний не лише у святкові дні, але й у повсякденному житті.

Основні характеристики проекту.

Структура продажів:

Кімнатні рослини – 50%, зрізані квіти – 10%, аксесуари – 10%, фіточай – 25%, очищена вода – 5%.

Загальна площа приміщення – 90м2, у тому числі торговельна – 42м2.

Для реалізації проекту необхідні інвестиції в розмірі:

- оренда приміщення – 100 грн в місяць;

- вивіска, реклама – 1500 грн.;

- холодильне обладнання – 15000 грн.,

- стелажі – 5000 грн;

- плазмовий телевізор – 5000 грн;

- ноутбук – 6000 грн;

- меблі( столики, стільці, диван, продовольчий стіл) – 20000 грн (купувати на ОЛХ);

- електрочайник – 500 грн;

- електросушарка –1500 грн;

- посуд для заварювання чаю 5шт – 500 грн;

- одноразові склянки (паперові) – 1000 грн;

- цукор (у стікерах) – 1000 грн;

- вазони для квітів – 2000 грн;

- насіння квітів – 1000 грн;

- саджанці квітів – 1000 грн;

- аксесуари – 8000 грн;

Усього:  64 100 грн.

Очікувана прибутковість  – 20 000 грн. в місяць.

Строк окупності проекту  – 3 роки.

3. Загальний опис підприємства

Салон флористики буде мати статус Приватного підприємства. Саме такий вид правової форми є оптимальним для магазину, бо він має ряд переваг:

- мінімальнакількість учасників – 1,

- мінімальний статутний фонд (тис. грн.) – не встановлений,

- термін реєстрації – 10 днів,

- сфера використання – будь-яка, крім фінансових установ.

За результати своєї господарської діяльності приватні виробництва відповідають своїм майном, відрахуваннями від прибутку.

Засновник – Швед Аліна Миколаївна. На підприємстві працюватимуть  висококваліфіковані флорист та квітникар, які становитимуть виробничий персонал,а директор і бухгалтер – управляючий персонал.

Завдання салону – отримання максимального прибутку із урахуванням того, щоб ціна товару була прийнятною для покупців, і вони не перейшли б до конкурентів. Тому, ураховуючи дане завдання, необхідно визначати ціну методом «середніх витрат плюс прибуток». Реалізація товарів здійснюватиметься через салон-магазин флористики «Релакс».

Основні види діяльності салону-флористики «Релакс»:

- продаж зрізаних квітів;

- продаж супутніх їм товарів таких, як листівки;

- складання квіткових композицій;

- продаж кімнатних рослин.

Надання наступного спектру послуг:

- замовлення квітів телефоном та через Інтернет;

- салон-магазин функціонуватиме в межах Жадівської ЗОШ І-ІІІ ст. імені Т.Г.Шевченка, але можливе й розширення ринку збуту.

Основні цілі бізнесу:

Фактори

Негативний уплив ризику на очікуваний прибуток від проекту

1. Стабільність вирощування квітів

1. Нестабільність вирощування квітів

2.Пошук нових покупців

2. Утрата існуючих зв'язків з покупцем

3. Покупці задоволені якістю нашого товару

3. Невдоволеність покупців якістю нашої продукції

4. Позитивне ставлення контактної аудиторії

4. Негативне ставлення до салону контактної аудиторії

Отримання максимального прибутку:

      Салон-магазин флористики створюється з метою впровадження квіткового ринку в даній місцевості. Продукція магазину користуватиметься стійким попитом у населення, адже забезпечуватиметься низькими цінами та широким вибором.

Фактори мікросередовища, які впливають на збут.

Зменшити негативний уплив перерахованих вище факторів можна наступним чином:

1) налагодження контактів із постачальниками;

2) постійний пошук нового ринку збуту, ураховуючи, що більш надійні – це старі, перевірені зв'язки;

3) постійний контроль за якістю продукції.

Салон здійснюватиме продаж кімнатних рослин, букетів, допоміжних аксесуарів і товарів (буклетів із флористики, каталогів, квіткових горщиків, ґрунту для різних видів рослин та ін..)

Усі живі квіти салону «Релакс» зберігатимуться при спеціальній температурі, що дозволятиме дотримуватися необхідних норм та стандартів зберігання. Квіти знаходитимуться під пильним контролем флористів, які щодня проводитимуть певні програми догляду (зволоження стебел, підрізання, підживлення, сортування щоденна зміна води, і т. д.)

Усі товари матимуть високу якість. Ціни на асортимент представлені в таблиці.

Прейскурант цін на квіти у вазонах

Найменування товару

Ціна за 1 шт., грн.

Троянда 50-90 см.

35-50

Азалія

45-65

Фіалка

10-30

Хризантеми

15-30

Гіацинти

10-20

Гербера

15-35

Тюльпани

15-25

Горщики квіткові

15-70

Добрива

35-70

Грунт, 1 кг.

15-25

Основним покупцем продукції є населення села Жадове та жителі Семенівського району.

Перевагами салону флористики є:

- широкий асортимент живих квітів;

- оригінальне оформлення букетів;

- кімнатні рослини та вазони;

- подарунки та сувеніри, інші допоміжні аксесуари;

- висококваліфіковані флористи.

Таким чином, у нашого салону є перспективна можливість збуту своєї продукції за невисокими цінами.

Методи стимулювання збуту:

- оптові знижки 5 % при купівлі 5 і більше одиниць найменування товару;

- знижки за дисконтним картками постійним покупцям (до 10 %).

Для всіх покупців будуть проводитися безкоштовні консультації флориста з догляду за рослинами та їх вирощуванням. Особливу увагу планується приділити якості продукції та її оформленню, а також фірмовій упаковці й маркуванню.

Для завоювання ринку необхідно проводити рекламну кампанію. Реклама нового сучасного салону флористики буде представлена в районній газеті «Життя Семенівщини» та в мережі Інтернет, також роздаватимуться рекламні листівки біля центрального ринку м. Семенівка.

Перевагою новоствореного салону-магазину квітів є те, що він надає покупцям такий товар, як букети з цукерок. Це нова послуга, і просування її може принести високий прибуток власнику нашого салону. Також відвідувачі зможуть насолодитися спокійною атмосферою, яка пануватиме в салоні-магазині, де відвідувачі зможуть випити чашечку фіточаю та послухати спокійну музику.

Збут (Ціноутворення)

Продукт/Варіант

Ціна (UАН)

Кімнатні рослини

87.00

Подарункові композиції

275.00

Кошики квітів

350.00

Весільні букети

700.00

Букети з цукерок

50.00

Фіточай

2.50

Супутні товари (листівки, подарункові пакети)

5-50

Збут (умови оплати)

№ п/п

Продукт/ Варіант

Опис

1.

Доставка квітів

Продаж по факту

2.

Подарункові композиції

Продаж по факту

3.

Кімнатні рослини

Продаж по факту

4.

Кошики квітів

Продаж по факту

5.

Весільні букети

Продаж по факту

6.

Букети з цукерок

Продаж по факту

План по персоналу

Посада

К-сть

Зарплата (UAH)

Платежі

Директор

1

4000

Щомісячно, протягом проекту

Бухгалтер

1

3000

Щомісячно, протягом проекту

Флорист

1

3500

Щомісячно, протягом проекту

Квітникар

1

2500

Щомісячно, протягом проекту

Продавець

1

2500

Щомісячно, протягом проекту

Усього: 5 чоловік

15 500 грн.

 

Директор магазину здійснює керівництво роботою магазину, вирішує всі фінансові питання, пов'язані з постійною роботою магазину, організаційні питання, здійснює виплату зарплати.

Продавець-консультант займається безпосередньо продажем товару, пакуванням товару, прибиранням території магазину, приймає оплату за товар, стежить за правильністю цінників.

Квітникар стежить за свіжістю квітів та розмножує кімнатні рослини.

Флорист надає покупцям консультації з догляду за рослинами, розробляє композиції, складає букети, каталоги продукції для клієнтів.

Висновки

Сучасна практика підприємництва свідчить про те, що підприємець для здійснення реального інвестування у формі капітальних вкладень повинен мати чіткі уявлення про передбачуваний бізнес, його масштаби і форми; найважливіші показники маркетингу, виробничу і фінансову діяльності; сировинне, технічне і кадрове забезпечення проекту; обсяги необхідних інвестицій і терміни їх повернення; ризики пов'язані з реалізацією проекту і інші його характеристики. Навіть в нашій країні солідні інвестори або партнери не почнуть переговори з підприємцем, поки детально не ознайомляться з бізнес-планом його інвестиційного проекту.

Розробивши даний бізнес-план я хочу показати, що заняття цим бізнесом є достатньо прибутковою справою, і реалізація проекту по відкриттю салон – магазин флористики «Релакс»  економічно обґрунтованою.

Переглядів: 996 | Додав: zhadovskazosh | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar